• (Android/iOS) Color Hole 3D kódok korlátlan erőforrás

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Color Hole 3D ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Color Hole 3D IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kódok korlátlan erőforrás ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Color Hole 3D 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Szeretem a másik játékot, amit ez a cég kiadott, így tudtam, hogy ki kell próbálnom a Color Hole 3D-t. Nemrég tértem vissza a flipperhez, mivel visszatértem a játéktermekhez. Ez minden szempontból kielégítő. A játékmenet progresszív, a grafika nagyszerű, a zene pedig megfelelő. Összességében nagyon jó, nagyon elégedett vagyok vele!

    Egyáltalán nem kihívó vagy szórakoztató. lehet, hogy ez egy remek elmezavaró játék, kivéve azt a tényt, hogy MINDEN pálya után van egy hirdetés, és minden pálya csak körülbelül tíz másodperces, tehát az időd egyharmadát a hirdetések nézegetésével töltöd...

    Nézd, szeretem ezt a játékot, de a minták nem változnak, vagy nem lesz olyan nagy kihívás. Azt hittem, nehezebb lesz. De jól szórakozom..

    Utálom nagyon rossz játék

    ez egy szórakoztató játék, ha megpróbálod nem tenni a színes blokkokat az egészbe. Szerintem elégedettség nézni, ahogy az összes blokk lemegy.

    Dragondodo - sabog ng Jewel Casual lwxl

    Nehezebb, mint gondolnád, ha jól emlékszem ez volt a kis trailer-ben. hát.... inkább durván könnyebb,mint gondolnád.... egy darabig jopofa,de a 130-ik pálya után sem jelentett nagyobb kihívást,mint az elején, igy szerintem törlöm is.

    Nagyon szeretem ezt a játékot, de a játék kiegészítésében azt írja, hogy "meg kell rajzolnod" a lyukat, de találd ki, ennek a játéknak semmi köze a lyuk "rajzolásához", szóval ha sikerülne. hogy meg tudja rajzolni a lyukat, akkor 5 csillagot adnék rá. Kösz

    Csak egy újabb alkalom, hogy megpróbáljam rávenni, hogy egy játék álcájaként további játékokat telepítsen. Ne hagyd magad becsapni.

    Itt

    Nincs nyomás. Nincsenek bonyolult célok. A kihívások azonban nem nehezednek. Remek kikapcsolódás, ha nem akarsz kihívást. Kezdetben 4 csillagot adtam rá, de most a 2019. június 14-i frissítés után kettőre csökkentem. nincs mód a rezgések leállítására, ami zajossá teszi, és nem akarom elterelni mások figyelmét. Nem szeretném visszavonni a telefonom rezgését, csak hogy játszhassak ezzel a játékkal. Lehet, hogy hamarosan eltávolítom.

    Szar. Egy hangú.

    Ne törődj az összes hirdetéssel, mivel ez várható, de nincs utasítás a játékhoz (beleértve a gólszerzést és/vagy a gólokat), ráadásul hihetetlenül lomha... egészen a játszhatatlanságig. Eltávolítva.

    Túl sok hirdetés! Eltávolítva.

    Amit a hozzáadásoknál mutatnak, azok annyira hamisak, azt mondják, meg kell rajzolni, mekkora a lyuk, és a kocka dolgok olyan nagyok, de valójában nem.

    Szaros fostos hugyos fosos reklám makos gecis szar

    Lassú, unalmas

    tetszik, de az összes hirdetés minden szint után kicsit bosszantó lesz, de egyébként szórakoztató és zavaró.

    Egy nagy rakás szar!!!!nem hiszem el hogy még az első szintet sem fejeztem be állandóan megakad :jön a feketeség a néhány pici "képernyőhiba" stb.... Márszor töröltem le három töltöttem vissza folyton ezt csinálja!!! !örülnék ha valami lenne vele kezdve, és válaszolnak a játékfejlesztők vagy nemtudom, de mind1.. nagyon JÓ JÁTÉK LENNE

    Nagyon rossz ez a játék már nem azért de nem oda airányítom és gel szedi a rosszat ha lehetne 0csillagot afnék rá nagyon rosz nem olyan mint a hirdetésében nem ajánlom senkinek nagyon rosz!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :