• (Android) Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games cheaty neobmedzené tokeny

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheaty neobmedzené tokeny ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Páčilo sa mi to. Ale zamrzol toľkokrát a načítanie trvalo príliš dlho

    Eversand sumthing na úrovni 21 má chybu. nemôžem pokračovať, pretože vták sa neobjavil.. ahoj hra

    Nemožno sledovať reklamy, môže ísť o problém s kompatibilitou, možnosti úložiska sú povolené. Neviem, prečo bola moja recenzia vymazaná. Hra je napoly hrateľná na Galaxy N20ULTRA.

    Táto hra je veľmi relaxačná a určite vás zavedie do fantasy sveta mágie. Mám však len jeden problém, s ktorým som sa stretol počas hry. Je to vtedy, keď som chcel zdvojnásobiť mince sledovaním reklamy a najčastejšie sa mi pokazí obrazovka a počujem len zvuk reklamy, ale celá obrazovka je čierna a niekedy aj bliká, takže musím ukončite zakaždým, keď sa to stane, a vráťte sa späť do hlavného menu hry, je to tak frustrujúce


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :